.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولید 382 کیلوگرم خاویار پرورشی در مازندران

شمال نیوز: بیش از 382 کیلوگرم خاویار پرورشی در مازندران تولید و به کشورهای اروپایی صادر شد.

به گزارش شمال نیوز و بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، بالغ بر 382 کیلوگرم خاویار پرورشی در استان مازندران تولید و به کشورهای اروپایی صادر گردید.

حسن حبیب نژاد مدیرکل شیلات استان مازندران با اشاره به مطلب بالا اظهار داشت: استراتژی مازندران صید ماهیان خاویاری و نگاه حفاظتی و حمایتی به منظور تامین مولدین مورد نیاز می‌باشد. وی با بیان اینکه ممنوعیت تجارت خاویار دریای خزر بدلیل کاهش شدید ذخایر طبیعی این ماهیان و صید ماهیان خاویاری، صرفاً جهت تامین مولدین مراکز تکثیر و بازسازی ذخایر و امکان تکثیر نیمه مصنوعی خاویاری انجام می گردد افزود: پرورش ماهیان بمنظور تولید خاویار پرورشی می تواند میزان فشار صید بر ذخایر طبیعی را کاهش داده و میزان گوشت و خاویار مورد نیاز داخل کشور و حتی بازارهای جهانی را از طریق صادرات تامین کند، ضمن اینکه اشتغال همراه با کسب درآمدهای ارزی را به دنبال خواهد داشت و جایگاه و شهرت خاویار ایرانی در بازارهای جهانی حفظ می‌گردد.

ایشان با اشاره به اینکه در راستای پرورش ماهیان خاویاری پروژه های بسیاری در طول سال های اخیر اجرا شده و نتایج ارزشمندی نیز بدست آمده است تصریح نمود: با استحصال 16 کیلوگرم خاویار، تاکنون بیش از 382 کیلوگرم خاویار پرورشی در استان مازندران تولید و به کشورهای اروپایی صادر گردید. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.